Na még mielőtt következne a Sörolimpia folytatása, jöjjön egy kis Partyzan (na meg Asphalt Horsemen) Ismét volt egy király kis buli a BackStageben. A Partyzan hozta a szokásos színvonalat és minőséget, megint egy nagyon hangulatos koncertet adtak! Előttük fellépett az Asphalt Horsemen egy viszonylag fiatal formáció akikről párszor már hallottam, de még nem volt szerencsém hozzájuk. Na most ez is megtörtént, és egyből meggyőztek. Az egy dolog, hogy a BackStage Pubnak van egy jó kis hangzása, de a jó hangzás nem elég. Tudni is kell valamit, hogy az a zene jól is szóljon. Nos nekik sikerült, eszméletlenül jól szóltak! :) Tuti ha lesznek még valahol és eltudok menni akkor menni is fogok. Jó kis banda na :)

Gondolom mondanom se kell videózgattam ha már ott voltam. Még annak ellenére is, hogy örültem megtodom tartani a kezemben a telefont... :) Mert ha buli, és mostanság túlságosan sok buliban nem veszek részt, hát akkor adjuk meg a módját! :) Míg oda fele tartottam szépen le is csúszott néhány hideg söröcske. Amit követtet egy Bloody Mary a helyszínen... Mondjuk vodkát emlegetek, mint welcome drink, na de semmi gáz, gondoltam én, és bosszúból megittam két kis vodkát... :) Meg utána még pár sört az este folyamán. Rosszul nem lettem, arra azért vigyáztam, de egy idő után megvolt a jó hangulat :) Egy szó, mint száz nagyon jó kis este volt reméljük minél hamarabb lesz a következő!

És itt vannak a művek:

Szerző: Amigarockwell  2012.09.11. 21:51 Szólj hozzá!

Címkék: backstage partyzan Asphalt Horsemen

A bejegyzés trackback címe:

https://sivstammerattila.blog.hu/api/trackback/id/tr744771056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása