Halogatom már egy ideje, na meg közben folyamatosan dolgozom a videókon (köztük egy összefoglalón is) és mindig csak tologatom ezt a posztot. De ennek most vége :)

Szóval idén is volt Zorall Sörolimpia, ez már az ötödik volt, nekem meg a második. Idén Balatonszemesre került át a helyszín a kicsiny de hangulatos falú Megyer helyet. Nem tiszta miért is pontosan, de ami valószínű hogy egész egyszerűen kinőtték Megyert. Megvolt a hangulata és nagy élmény is volt, de azért voltak hátrányai is. Sajnos. Most ezek a hátrányok egyáltalán nem jelentkeztek, sőt! Ezt kell mondanom, hogy ez a három nap pont olyan volt amilyennek lennie kellett. Minden megvolt ami egy jó bulihoz kell: csajok, pia, rock 'n' roll, hangulat, jó társaság és még egy kicsi de fontos dolog. Ami pedig nem más, mint a Balaton :) Sajnos nem tündökölt úgy ahogyan kellett volna, lévén kicsit alacsony a vízállás, de akkor is hozzátett. Nagy tervekkel készültem, mondván majd jó sokat videózom de arra nem számítottam hogy a technika ennyire merülni fog. Tartalék aksikkal se tudtam kihúzni 3 napot. Illetve igen mert egyszerűen nem filmezgettem. És a töltőt természetesen otthon hagytam, még jó hogy felkészültem és szépen bepakoltam mindent... Na de mindegy majd legközelebb. Azért rögzítettem pár dolgot amiket szépen fel fogok tenni ide. Mondanom se kell volt Partyzan :) azt se hogy király volt megint, és azt se hogy itt van pár videó:

Szerző: Amigarockwell  2012.09.05. 21:06 Szólj hozzá!

Címkék: partyzan Zorall Sörolimpia

A bejegyzés trackback címe:

https://sivstammerattila.blog.hu/api/trackback/id/tr794757723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása