Most pénteken, Gödöllőn jártam. Nem először, bár túl gyakran nem fordultam meg ott. Amiért most jelenésem volt, az nem volt más, mint egy nagyon jónak ígérkező este! Fellépett a Rómeó Vérzik, a Junkies, és a Deep Inside. Hogy milyen volt? Egyetlen szó van erre: FASZA! :) Nagyon oda tette mindhárom banda. Persze én elsősorban a Rómeó Vérzikre mentem, amit nem kicsit élveztem. Hozták a szokásos formájukat, és ami a legfontosabb, jó pár olyan dalt is játszottak amit már nagyon régen. Terveztem másnap Veszprémbe is menni, de az esti események folyományaként annak is örültem, hogy hazaértem :) Sajnos a Deep Inside és a Junkies lemaradt videózás szempontjából. Az előbbi nem tudom miért, a Junkies azért mert már nagyon jó volt a hangulatom :) De sebaj! Mert nemsokára lesznek Tatabányán decemberben, ott talán mindenkit eltudok csípni.

De íme a Rómeós videók:

Szerző: Amigarockwell  2012.11.19. 21:33 Szólj hozzá!

Címkék: rómeó vérzik Junkies Deep Inside Trafoclub

A bejegyzés trackback címe:

https://sivstammerattila.blog.hu/api/trackback/id/tr634915550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása