Szombaton volt egy nagyon király hangulatú Partyzan koncert a Backstage Pub-ban. Mint mindig úgy most se csalódtam a zenekarban. Pedig már jó pár bulin vettem részt. Soha semmikor nem lehetett azt érezni, hogy nem lenne kedvük játszani. Egész egyszerűen nagyon hatalmas amit művelnek! Köszönjük nagyon sok ilyet!

És akkor itt van még pár fénykép:

 

Igazából lett volna több is, de egyszerűen képtelen vagyok csak fotózgatni és a koncerten részt venni. Mert ha egyszer beindul a ROCK 'N' ROLL akkor nincs megállás! :)

Készült két felvétel is, itt vannak:



És sikerült elcsípnem a Kettőről lemaradt dalt is. Nem hiszem el, hogy sehol sincs fent és abban se vagyok biztos, hogy ez a címe... Na de hát ez van...



Egyébként gyakorlatilag ez volt az új telefonom gyakorlati bevetése. És ahhoz képest, hogy nem egy kimondott fényképes mobil, mégis egészen jó minőségre képes. Egy Sony Ericsson Xperia Mini Pro lett az áldozat. Nem olyan nagy szám, mert van ennél szebb, jobb, gyorsabb de mégis amibe került szerintem nagyon megérte. 720p-s videó felvétel, GPS, érintőképernyő, qwerty-s billentyűzet szóval igazából nekem nagyon megfelel. És csak ez számít, mert divatból mi francnak venni valami rohadt drága telefont?

Szerző: Amigarockwell  2012.05.28. 20:53 Szólj hozzá!

Címkék: backstage partyzan

A bejegyzés trackback címe:

https://sivstammerattila.blog.hu/api/trackback/id/tr884551497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása