Rég volt az az életemben, legalábbis már jó pár éve amikor képes voltam sok-sok kilométert utazgatni egy jó koncert érdekében. Fiatalabb is voltam meg talán kevesebb fáradtsággal is járt. (Lehet, hogy öregszem... :) mondom ezt harminc éves fejjel...) De ha van valahol azért egy jó koncertre kilátás és nincs olyan nagyon messze, mondjuk Pest megye környéke, akkor most is így vagyok vele: irány-surány! :) De mondhatni nem olyan régen jártam Szigetbecsén ahol épp a IV. Wall Street Tábor folyt. Nézegettem is, hogy talán le kellene menni végül is nincs messze egyáltalán, na de már be van tervezve a Zorall Sörolimpia, így csak egyetlen napra ugrottam le. Amikor is nem más lépett fel, mint a Partyzan! Volt persze más banda is, köztük a Wall Street, de én csak a Partyzan miatt mentem. Újra egy jó kis buli kerekedett, csak kicsit mintha rövidre sikeredett volna. Na de nem lehet minden tökéletes. Szóval ha már ott voltam és részt vettem, akkor már filmeztem is kicsit :) Nem voltam biztos abban milyen is lesz a hangminőség, lévén túlságosan közel kerültem a hangfalakhoz, és csak onnan tudtam kényelmes pozícióban videózni. De minek panaszkodik az, aki ilyesmit művel, ez nem a kényelemről szól. (Sőt!) :) De egészen tűrhető lett jobb, mint amire számítottam. Úgyhogy tessék itt vannak a videók:

Szerző: Amigarockwell  2012.08.05. 21:09 Szólj hozzá!

Címkék: partyzan IV. Wal Street Tábor

A bejegyzés trackback címe:

https://sivstammerattila.blog.hu/api/trackback/id/tr584697343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása