Egy hete azaz 2012 10. 27-én voltam egy jó kis koncerten! Beszámoló itt. Volt Asphalt Horsemen és Partyzan. Ami lényegében nem volt olyan nagy dolog, máskor is felléptek. Na de azon az estén valami olyat tapasztaltam amit előtte még nem. Újra fellépett a Carmen! Tudom, hogy volt korábban is már fellépés de azok csak amolyan alibi szinten mentek. Most viszont úgy néz ki megint lesznek! :) Na de szokás szerint jöjjenek a videók, ha már ott voltam és rögzítettem:

Szerző: Amigarockwell  2012.11.04. 11:56 Szólj hozzá!

Címkék: partyzan Carmen Asphalt Horsemen Zúzda Rock Kert

A bejegyzés trackback címe:

https://sivstammerattila.blog.hu/api/trackback/id/tr594887875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása