Pár napja írtam egy kis szösszenetet amiben azt említettem, hogy gebasz van a gépemmel... Nos még sincs akkora gebasz! :) Minden ok. Annyi történt, hogy lefutott a program és persze nem talált semmit. Na mondom itt a vége, jó pár éves munkám veszett kárba és ezek közül van ami nem pótolható. Tudom biztonsági mentés... Na de gondoltam, adjunk egy esélyt hátha bejön. Szétszedtem és minden csatlakozót megnéztem. Mondjuk tudtam melyikkel van gond, de ha már szétkaptam... Összeraktam, kábelek csatlakoztatva, bekapcsol BIOS megnéz; hát nincs csak 1 DVD író és egy HDD... Mondom mi a franc! Na kezdjük elölről... Annyi történt, hogy egy ideje már nem nyúltam a gépbe és ezért kicsit figyelmetlenül kezeltem a HDD-k kábelét. Na most tényleg rendesen összeszerel, bekapcsol... És láss csodát minden, de minden az utolsó bitig megvan. Na ott azt hittem meghülyülök! Közel 24 órán keresztül futott teljesen feleslegesen egy program ami nem is talált semmit. Kilazult az egyik SATA-s HDD-nek a csatlakozója. Na ott rögtön hatalmas másolásokba kezdtem, mondván nehogy történjen valami baj. Mert az a 250 GB-os egység valószínűleg nem a legtökéletesebb már. Amikor másoltam nem kicsit lassult be a rendszer. Valószínűleg lejárt az ideje. Pedig azt hittem pá évet még kibír. Na de sebaj, még a nyáron vettem egy vadonatúj 1TB HDD-t így gond egy szál se. Persze akarok még venni, mert ha nem is kicsi, de mindenképp szeretnék tartalék egységnek még egyet. Szóval megy minden tovább :)  

Szerző: Amigarockwell  2012.10.27. 00:31 Szólj hozzá!

Címkék: minden ok

A bejegyzés trackback címe:

https://sivstammerattila.blog.hu/api/trackback/id/tr284872467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása