Kicsit több idő telt el a legutóbbi bejegyzés óta, mint szeretem volna de hát ez van. Ha van az embernek egy rakás blogja, és abból rendszeresen frissít 2-3-at akkor már nem nagyon marad ideje még egyre. Főleg akkor ha a szabadidő meglehetősen korlátozott mértékben áll rendelkezésre. Na és arról se feledkezzünk meg, hogy azért én nem csak blogolok, hanem videókat; kisfilmeket hozok létre. Ami nem arról híres, hogy olyan nagyon könnyen és gyorsan születnének, pláne akkor nem ha az ember igyekszik minél inkább profibb munkát végezni. Természetesen elismerem, hogy még közel sem nevezhetőek profinak a videóim, de szépen lépegetek előre fele. Na de, hogy ha már bele kezdtem akkor íme itt van miért is írom e sorokat. Még februárban létrehoztam egy Youtube csatornát, ami a nevem alatt fut youtube.com/SivstammerAttila. Ezt pont azért jött létre, hogy azokat a videókat amik nincsenek fenn és valamiért úgy gondolom, hogy fenn kellene lenniük hát szépen felteszem. Nem azért, mert videókat akarok lopni, távol álljon tőlem az ilyesmi. Csak ha van egy olyan zene amit közzé akarok tenni bárhol, és nincs fenn akkor szépen feltöltöm és mehet a jöhet. Persze nem csinálok úgymond klipet, mert akkor az már nem ide kerül fel hanem ide: youtube.com/amigarockwell. Ide csak és kizárólag olyan videók kerülnek fel amiken dolgoztam vagy épp én hoztam létre eleve. És azok a videók két másik blogomon kerülnek közlésre, a Polip-Parókán és az AmigAROCKWellBLOG-on. Így ott nincs helye mondjuk egy filmrészletnek, ezért ide kerülgetnek fel szépen. Mondjuk nem kell tömegre számítani, mert azért ez is idő, és két felé nem tudok szakadni na meg lényegében egyetlen pc-m van és multitasking ide, multitasking oda több dolgot egyszerre nem lehet végezni, maximum párhuzamosan.

Na akkor már legyen videó is ha már erről írogatok itt. Adva van egy jó kis zenekar, a Hátsó Ajtó. Pár éve jelent meg nekik az első demójuk Az ördög tánca címmel, és azt kell mondjam jó kis zenét tolnak. Azóta megjelent az első albumuk tele jobbnál-jobb dalokkal, és mostanában kezdtek stúdiózni, hogy minél hamarabb kiadhassák a második lemezt. Na de a demóról én meg szerettem volna osztani egy dalt, de sehol nem volt fenn. Na mondom fasza. De semmi gáz mondtam, szépen létrehoztam a nevemet viselő youtube csatornát, majd megcsináltam a videót és feltettem. Nem kell semmi komolyra gondolni, mert annyit csináltam, hogy beletettem a borítót és megy alatta a zene. Úgyhogy itt van: 

Szerző: Amigarockwell  2012.03.23. 10:04 Szólj hozzá!

Címkék: hátsó ajtó

A bejegyzés trackback címe:

https://sivstammerattila.blog.hu/api/trackback/id/tr674334659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása